Ukrainian translation



Шрі АГОР ВАЙШНАВА САМПРАДАЯ

   SRI Aghor Vaishnava Sampradaya

   05 серпня 2020 року

   JAI Jagannath JAi Aghor

   ШРІ АГОРА ВАІШНАВА САМПРАДАЯ

   

   Яка мета SRI AGHORA VAISHNAVA SAMPRADAYA?

   Для досягнення або пробудження свідомості Авадхути і з цієї платформи все зрозуміло.  Коли всі подвійності цього світу перейдуть і тоді не залишиться почуття огиди, і лише тоді наші стосунки з всюдисущим Господом будуть реалізовані.

   З обережністю та нерозділеною відданістю віддані цій Сампрадаї прагнули відродити, відновити та зберегти давню традицію Шрі АГГОРА ВАІШНАВА

   Традиційним визначенням Агора є Авадхута, людина, яка повністю поглинена медитацією та відданістю Богові, бачачи Бога в усіх істотах у всьому і у всьому творінні без дискримінації.  Агора - також традиційне ім'я лорда Нарасимхи.

   Ішта або головне божество СРІ Агора ВАІШНАВА САМПРАДАЯ - це Джаганнат "Володар Всесвіту" Васудева "Той, хто пронизує і займається спортом" Шрі Агор ВАЙШНАВА САМПРАДАЯ заснований на загальних принципах свідомості Авадхута.  Лорд Шива - наш Аді Гуру або оригінальний вчитель і покровитель Божества.  Васудхаєва Кутумбакам!

   Шрі Агора ВАІШНАВА Сампрадая - це гілка Агори, заснована на традиціях бхакти (відданості) та вайшнаваїзму.  Агора вперше був заснований лордом Шивою, найбільшим серед вайшнавців, відданими Шрі Харі, Нараяні, Крішні, Рамі, Нарасимі, Анантасеші та всіх втіленнях Господа Вішну.  Таким чином, Шрі Агоріс є послідовниками Рудругаса слідами Рудри (Шиви).

   Згідно з легендою, час Агори проявився після Шиви у формі Бхайра, обезголовленої Брахмадевою, щоб захистити честь Шрі Харі.  Згідно з цією легендою, Господь всіх істот Шрі Харі одного разу запитав Брахмадеву в присутності Шиви: Хто є верховним лордом усіх істот?  Брахмадева відповіла, що він сам (Брахмадева) є вищою істотою.  Лорд Шива дуже розлютився і відрізав одну з глав Брахмадеви, щоб покарати його за правопорушення.  Після цього він присвятив себе покаянню і вчинив суворі суворі строги на місцях кремації в Каші, щоб спокутувати гріх Брахмахатья (вбивство Брахмана) і просив чашу черепа з обезголовленої голови Брахмадеви.

   Покаяння є дуже важливою частиною Агори, без неї не може бути Агори.

   Бути послідовником Шиви, Володарем Агоріса, означає бути послідовником найбільшого серед вайшнав.  Таким чином, це відродження первісної традиції Агора та його справжньої колись загубленої в часі Сампрадаї.

   Наша лінія має коріння у Гаудії Вайшнава Шіманананді парвара і Кінарама Агор сампрадая.

   Філософія Вайшнавської Агори базується на концепції Двайта-адвайти, розрізненні нерозрізнення, подвійності в неідеальності. Якісна та кількісна вічна різниця між граничним живим істотою і Богом, який знаходиться поза живою істотою, але одночасно є всюдисущим, всесильним і  мовчазний свідок у кожному, джерело і генератор всього, що існує.  Джай Агор!

   Засновник та Агорачарія

   Лорд Шива дав початкові вказівки нашому засновнику Ахарія, Бабі Тотагопінат Дас Сурясу Раму, щоб розпочати відродження цього екстатичного підходу до відданого служіння;  яку Баба Тотагопінат Дас Сурясу Рам спочатку відкинула.  Лише після того, як його брат-бог Гопал Дас Бабаджі наполягав на тому, щоб він дав дикшу і сикшу в цьому панті Вайшнавагірі, він почав розглядати це більш серйозно.  провівши стільки років у Вріндавані, як покірний учень Шрі Шрі 108 Хридаянанда Дас Бабаджі і, взявши його благословення, Баба Тотагопінат Дас Сурясу Рам вирушив до Варанасі, шукаючи Агору.  Аніл Рам Агорі з лінії Кінараму.  Бабаджі Аніл Рам Аґорі пішов би надати нашого Ахарія Агорі Дікша і також дасть своє благословення цьому Панту Шрі-Агора Вайшнава.

   Шрі Агор Вайшнава Сампрадая дуже тісно пов'язаний з двома більшими сектами індуїзму через їхній вплив та дозвіл на цей Пант, а саме з Кінарамом Сампрадая з Варанасі та Шімананда Сампрадая з Вріндавану

   "Визначення помилок - єдина так звана проблема в драмі. Вона створює подвійність, яка захоплює нас у світі розуму. Але насправді її не існує, оскільки це ілюзія. Коли безсторонні борці за свободу, звані Агорісом, бачать світ  на них не впливають такі речі, які турбують оточуючих, але можуть при доброму сміху дозволити собі душевний спокій і радість без перешкод, ні поодинці, ні з іншими, де б вони не були »від Totagopinath Das Suryasu Ram

   

   Парам Гуру НДІ Хридаянанда Дас БабаДжі


   Шарада Тілак Тантрам каже:

   "Dvadasharno mahamantrah pradhano Vaishnavagame" -

   Дванадцять літер мантра є головним серед вайшнавських мантр.

   Аналогічно це і є найвища мантра в Шрімад Бхагаватам.  Ця дванадцять складна мантра відома як мантра Мукти (визволення) і духовна формула досягнення свободи.  Мантру можна знайти і у Вішну Пурані.

   Om Namo Bhagavate Vasudevaya

   Це означає, я кланяюся лорду Васудеві.


   Mahamantra & Kali Yuga

   HARE KRSNA HARE KRSNA KRSNA KRSNA HARE HARE HARE RAMA HARE RAMA RAMA RAMA HARE HARE

   "У цей час сварки і лицемірства єдиним засобом визволення є оспівування святого імені Господа. Іншого шляху немає." - Бхан Нарадія Пурана

   "Ця мантра, що складається з 16 слів і 32 складів, є єдиним засобом проти зла в цей вік. Після пошуку всієї ведичної літератури не можна знайти метод релігії більш піднесений для віку Калі, ніж скантування Харе Кришна  "Калі Сантарана Упанішад

   Рада сказав: Поглядаючи на темну красуню Крішни, Шива прив’язався до Нього.  Віддавши все нормальне щастя, Шива тепер ходить і бігає, як божевільний, одягнений в матові волосся, пиття отрути, вкритий попелом і прикрашений зміями та черепами.- Гарга Самхіта 2.18.23

   

   Парам Гуру Баба Аніл Рам Агорі

   Така відмова від відданого служіння означає відмовитися від усіх видів соціальних звичаїв та релігійних ритуалів, якими керується ведична заборона. "Нарада Бхакти Сутра 1,8

   Шива сказав: О Нарада, о брахмане, я не бачу кінця з благочестивими заслугами, які отримують ті, хто, прихистившись лотосовими ногами лорда Вишну, з відданістю чує, скандує або пам’ятає ці тисячі імен лорда Вішну щодня,  сто разів, двадцять разів, п’ять разів, лише один раз або коли завгодно.  Вони ставлять під свою владу надзвичайно блаженну Особистість Бога.  Це тому, що святе ім'я є вищим священним місцем.  Святе ім'я - верховне Божество.  Святе ім'я - це найвища строгість.  Святе ім'я - це Верховний дар.  Святе ім'я - це найвищий благочестивий вчинок.  Святе ім'я - вища релігія.  Святе ім'я - це найвище багатство.  О кращий з брахманів, святе ім'я - це бажання відданих.  Святе ім'я - їх остаточне звільнення.  Святе ім'я - це те, як вони можуть сповнити свої бажання.  Святе ім'я - це найвища віддана служба.  Святе ім'я є вищим місцем призначення.  Святе ім'я - вища мантра.  Святе ім'я - це найвища молитва.  Святе ім'я - багатство тих, хто не має матеріальних бажань.  Святе ім’я дає сенс задоволення та звільнення.  Святе ім'я - це найвище щастя.  Святе ім'я - каталізатор, який приносить відмову.  Святе ім’я очищає серце.  Святе ім’я дає трансцендентні знання.  Святе ім’я дає звільнення тим, хто прагне визволення.  Святе ім'я виконує всі бажання тих, хто прагне почуття задоволення.  Святе ім'я - це остаточний результат, досягнутий відданими.  Тому завжди слід пам’ятати святе ім’я.  Будь розмовляти як жарт, насмішку, крик болю чи називати когось іменем, святе ім’я Верховного Господа усуває всі гріхи.  Гріховна людина не в змозі вчинити гріх, святе ім'я Господа Харі не може очистити. Як вогонь швидко спалює бавовняну кульку, тому святе ім’я лорда Харі швидко спалює всі гріхи людини, яка свідомо чи несвідомо співає.  О кращий з брахманів, людина, яка вірно скандує святе ім’я лорда Харі, поступово досягає вічного результату.  Сатвата Тантра 7,1-13



   

   парам-гуру Баба Харі Рам Агорі з TOTAGOPINATH Das SURYASURAM


   Шрі Сіва сказав: "О брахмане, людина, віддана співу святого імені, звільняється від усіх гріхів Калі-юги і переходить у царство лорда Вішну. Тому людина, яка без образи одного разу співає святе ім'я, перетинає океан  про неодноразове народження та смерть. О брахмане, у цьому немає сумнівів ". - Satvata Tantra 7.24-25

   Шива сказав: "Коли хто досягає відданого служіння, що знаходиться поза режимами матеріальної природи, він не вважає безособове звільнення дуже цінним. Для нього визволення - це любов до Вищої Божої Особистості". Satvata Tantra 4.22

   Шрі Чайтанья Махапрабху сказав: "Спочатку мій розум якось досяг скарбу Крини, але він знову втратив Його. Тому він відмовився від мого тіла і дому через плач і прийняв релігійні принципи капаліка-йоги. Потім мій розум пішов на  Vṛndāvana з учнями, Мої почуття ". - Caitanya Caritamrta, Antya 14.41

   Треба просто слідувати вказівкам Господа та Його уповноважених слуг.  їхні вказівки для нас хороші, і будь-яка розумна людина буде виконувати їх за вказівками.  однак слід захищатись від спроб наслідувати їх дії.  Не слід намагатися пити океан отрути в наслідуванні лорда Шиви ". - Шрімад Бхагаватам 10.33.30-31

   З чистим серцем слід бачити Мене, верховну душу у всіх істот, а також всередині себе, бути одночасно незаплямованим будь-яким матеріальним, а також присутнім скрізь, як зовні, так і всередині, як і всюдисущий небо Шрімад Бхагаватам 11.29.12

   

   Гуруджі TOTAGOPINATH Das SURYASURAM

   подібно до того, як Ганга найбільша серед річок, лорд Ацюта найбільший серед божеств, Господь Шива найбільший серед вайшнав, так і найбільший серед пуранів ". -Срімад Бхагаватам 12.13.16

   Гірлянда лорда Криша була розчавлена ​​під час його супружеської дальянства з гопієм та кольоровим верміліоном порошком кукукуми на їхніх грудях.  Щоб розвіяти втому гопі, Криша увійшов у воду Ямуни, за нею швидко поспіли бджоли, які співали, як найкращий з Гандхарв.  Він з'явився, як панський слон, що входить у воду, щоб відпочити в компанії своїх сузор’я.  Дійсно, Господь переступив всю мирську і ведичну мораль так само, як потужний слон міг би порушити дамби в рисовому полі.  Шрімад Бхагаватам 10.33.22

   

   Парам Гуру НДІ Хридаянанда Дас Бабаджі

   З GURUJI TOTAGOPINATH Das SURYASURAM

   Господь Крішна каже: Для того, хто бачить Мене всюди і бачить усе в Мені, я ніколи не загублений, і він ніколи не втрачає Мене.  Бхагавад Гіта 6.30

   Лорд Кришна каже, що той, хто бачить, як Суперсула супроводжує індивідуальну душу у всіх тілах, і хто розуміє, що ні душа, ні Супердуша всередині руйнуючого тіла ніколи не знищені, насправді не бачить.  Той, хто бачить Надсуту однаково присутнім скрізь, у кожній живій істоті, той не принижує себе розумом.  Таким чином він наближається до трансцендентного пункту призначення - Бхагавад Гіта 13.28-29

   Людина, як кажуть, встановлена ​​в самореалізації і називається йогом, коли вона повністю задоволена в силу отриманих знань і усвідомлення.  Така людина знаходиться в трансцендентності і є самоконтролем.  Він усе бачить - будь то галька, каміння чи золото - як те саме.  Кажуть, що людина все ще розвивається, коли вважає всіх - чесних доброзичливців, друзів і ворогів, заздрісників, благочестивих, грішника та тих, хто байдужий і неупереджений - з рівним розумом ". - Бхагавад Гіта 6.8  -9

   

   Param Guru Anil Ram Aghori з GuruJi TOTAGOPINATH Дас Сурясурам


   "Покірний мудрець, завдяки справжньому знанню, з однаковим баченням бачить вченого і ніжного брахмана, корову, слона, собаку та собачок". Бхагавад Гіта 5.18


   Господь Крішна каже: Я все пожираю смерть, і я є породжуючим принципом всього, що має бути.  Серед жінок я слава, статок, чітке мовлення, пам’ять, інтелект, непохитність і терпіння.  - Бхагавад Гіта 10.34.


   




   Особи, які спрямовують свою похоть, гнів, страх, захисну прихильність, почуття безособового єднання чи дружби до лорда Харі, безумовно, поглинаються думкою про Нього.  Шрімад Бхагаватам 29.10.15

   Хоча подвійність матеріального світу в кінцевому рахунку не існує, обумовлена ​​душа сприймає її як реальну під впливом власного умовного інтелекту.  Цей уявний досвід світу, відокремленого від Кришного, можна порівняти з актами сновидіння та бажання.  Коли умовна душа сниться вночі про щось бажане або жахливе або коли йому сниться те, що він хотів би мати або уникати, він створює реальність, яка не існує поза власною уявою.  Тенденція розуму - приймати та відкидати різні дії, засновані на задоволенні почуття.  Тому розумна людина повинна контролювати розум, обмежуючи його від ілюзії бачити речі, відокремлені від Криша, і коли розум таким чином контролюється, він відчує фактичну безстрашність.  Розумна людина, яка контролювала свій розум і перемогла страх, повинна відмовитися від усієї прихильності до матеріальних предметів, таких як дружина, сім'я та нація, і повинна вільно бродити, не бентежачись, чуючи та скандуючи святі імена Господа, носія колісного колеса.  Святі імена Крі є всесприятливими, оскільки вони описують Його трансцендентне народження та діяльність, яку Він здійснює у цьому світі для порятунку обумовлених душ.  Таким чином святі імена Господні співають у всьому світі.  Співуючи святе ім’я Верховного Господа, виходить на стадію любові до Бога.  Тоді відданий закріплюється у своїй обітниці як вічний слуга Господа, і він поступово дуже прив’язаний до певного імені та форми Вищої Божої Особистості.  Коли його серце тане від екстатичної любові, він дуже голосно сміється або плаче чи кричить.  Іноді він співає і танцює, як божевільний, бо небайдужий до громадської думки.  Відданий не повинен бачити що-небудь окреме від Вищої Божої Особистості, Крі.  Ефір, вогонь, повітря, вода, земля, сонце та інші світила, усі живі істоти, напрямки, дерева та інші рослини, річки та океани - все, що відчуває відданий, він повинен вважати розширенням Kṛṣṇa.  Таким чином, бачачи все, що існує в творінні, як тіло Верховного Господа, Харі, відданий повинен висловити свою щиру повагу до всього розширення тіла Господа. - Шрімад Бхагаватам 11.2.38-41

   Таким чином, коли вся діяльність людини присвячена служінню Господу, ті самі дії, які спричинили його вічну неволю, стають руйнівником дерева праці. - Шрімад Бхагаватам 1.5.34

   Коли лорд Рішабхадева побачив, що загальне населення дуже протистоять його виконанню містичної йоги, він прийняв поведінку пітона, щоб протидіяти їхній опозиції.  Таким чином Він залишився на одному місці і ліг.  Лежачи, він їв і пив, і він пропускав стілець і сечу і катався в ньому.  Дійсно, Він намазав все своє тіло своїм стільцем і сечею, щоб протилежні елементи не могли прийти і турбувати Його.  Оскільки лорд Рішабхадева залишився в такому стані, громадськість не заважала Йому, але від Його стільця та сечі не виходило жодного поганого аромату.  Зовсім навпаки, Його стілець та сеча були настільки ароматними, що наповнили вісімдесят миль сільської місцевості приємним ароматом.  Таким чином лорд Рішабхадева стежив за поведінкою корів, оленів та ворон.  Іноді Він рухався або ходив, а іноді сідав на одне місце.  Іноді Він лежав, поводячись так само, як корови, олені та ворони.  Таким чином, Він їв, пив, пропускав стілець і сечу і таким чином обманював людей. Короле Паріксіт, просто щоб показати всім йогам містичний процес, лорд Ришабхадева, пленарна експансія Господа Криша, виконував чудові дії.  Насправді Він був господарем визволення і був повністю поглинений трансцендентним блаженством, яке зросло у тисячу разів.  Господь Криша, Васудева, син Васудеви, є першоджерелом Господа Рішабхадеви.  У їхній конституції немає різниці, і, отже, лорд Рішабхадева пробудив люблячі симптоми плачу, сміху та тремтіння.  Він завжди був поглинений трансцендентною любов'ю.  Завдяки цьому всі містичні сили автоматично наближалися до Нього, такі як здатність подорожувати у космічному просторі зі швидкістю розуму, з’являтися та зникати, входити в тіла інших людей та бачити речі далеко-далеко.  Хоча Він міг все це робити, Він не здійснював цих повноважень. - Шрімад Бхагаватам 5.5.32-35


   Сукадева Госвамі сказав: О Царю Париксит, найвищі трансценденталісти, які вищі за регулятивні принципи та обмеження, із задоволенням описують славу Господа. - Шрімад Бхагаватам 2.1.7

   



   Тільки завдяки Божій благодаті у мудреців виникає прагнення до негідності, щоб врятувати їх від великого страху.- Авадхута Гіта 1,1

   Господь Шива сказав богині Ума: "Той, хто протягом півроку старанно поклоняється Всесильному Верховному лорду Вішну, є найкращим з людей. Він мудрий. Він великий відданий лорду Вісну. У цьому немає сумнівів". - Сканда  Пурана

   Я вітаю ноги мого Гуру, велич яких неможливо уявити і виходить за межі будь-якого опису, вони мають рожевий пишність і вражають, їх значення виходить за межі будь-якої логіки, і вони могутні у своїй видатності.  Я кланяюсь підтримці Всесвіту, великому Брахману (Вішну), форма якого, навіть якщо він приймає багато форм, не може бути обмежена лише певним і тим, хто є над усіма ознаками. - Сканда Пурана, Гуру Гіта

   Шива сказав: О брахмана, людина, віддана співу священного імені, звільняється від усіх гріхів Калі-юги і переходить у царство лорда Вішну.  Тому людина, яка без образи одного разу співає святе ім'я, перетинає океан неодноразового народження та смерті. О брахмана, у цьому немає жодних сумнівів .- Сатвата Тантра 7.24-25




   Бачити Авгара - це як мати тимчасовий вигляд Шиви.  Авгари не тільки справедливі, але й об’єктивні.  По своїй величі вони погоджуються мати соціальні стосунки з усіма.  Вони не мають можливості класифікувати так само, як сонце, місяць, вогонь і земля.  Авгар (Агорі), який досяг етапу справедливості, діє на благо кожного. - Шрам Агорешвар Багван Баран

   Нам не потрібна зовнішня воля, щоб догодити Богові.  Спосіб поклоніння або задоволення Ішти, найдорожчого для серця божества, зберігається в таємниці.  Ваша Ішта голодна за Атма-бхаву, думаючи про себе за образом вищої душі і бажає лише розквіту вашого прекрасного серця.  - Агорешвар Баба Бхагаван Баран

   Ми виконуємо свою медитацію, декламацію мантр і чисті процеси думок, і ми їх постійно удосконалюємо, зберігаючи спокій і почуття, а розум зосереджений.  Ми робимо це, щоб отримати такий стан, який не має прибутку і втрат.  Це стан поза врахуванням прибутку і збитків, і його можна досягти всередині нас самих.  - Агорешвар Баба Бхагаван Баран

   Господь Крішна сказав: О геніальний Уддхава, той, хто таким чином розглядає всі живі істоти з думкою, що я присутній у кожному з них, і який, прихистившись цим божественним знанням, пропонує належну повагу всім, вважається насправді мудрим.  Така людина в рівній мірі бачить брахману та ізгоя, злодія та благодійного пропагандиста брахмінічної культури, сонця та крихітних іскор вогню, лагідних та жорстоких. Для того, хто постійно розмірковує над моєю присутністю в усіх особах, поганий  тенденції суперництва, заздрості та жорстокості поряд з хибним его дуже швидко руйнуються.  Не зважаючи на глузування своїх супутників, слід відмовитися від тілесного зачаття та супутнього його збентеження.  Слід пропонувати поклоніння перед усіма, навіть собаки, ізгої, корови та осли, що падають на землю, як стрижень. - Шрімад Бхагаватам 11.29.13-16

   Господь Крішна сказав: Кожен раз, коли хто розвиває віру в Мене, у Мою форму як Божество або в інші добросовісні прояви, слід поклонятися Мені в цій формі.  Я, безумовно, існую як у всіх створених істот, так і окремо в Моєму первісному вигляді, оскільки я є Верховною Душею всіх. - Шрімад Бхагаватам 11.27.48

   Лорд Кришна сказав: Той, хто переступив матеріальне добро і зло, автоматично діє відповідно до релігійних приписів і уникає забороненої діяльності.  Самореалізована людина робить це спонтанно, як невинна дитина, а не тому, що думає з точки зору матеріального блага і зла.  Той, хто є доброзичливим бажанням усіх живих істот, миролюбний і твердо закріплений у пізнанні та реалізації, бачить Мене у всьому.  Така людина ніколи більше не потрапляє в цикл народження і смерті. - Шрімад Бхагаватам 11.7.11-12

   Лорд Крішна сказав: Хоча найбільш мудрий, парамахамса повинен насолоджуватися життям, як дитина, не звертаючи уваги на честь і безчестя;  хоча більшість експертів, він повинен поводитись як приголомшена, некомпетентна людина, хоча більшість навчених, він повинен говорити як божевільна людина;  і хоча науковець вивчив ведичні норми, він повинен поводитися необмежено. Шрімад Бхагаватам 18.11.29



   



   Лорд Кришна сказав: Той, хто переступив матеріальне добро і зло, автоматично діє відповідно до релігійних приписів і уникає забороненої діяльності.  Самореалізована людина робить це спонтанно, як невинна дитина, а не тому, що думає з точки зору матеріального блага і зла.  Той, хто є доброзичливим бажанням усіх живих істот, миролюбний і твердо закріплений у пізнанні та реалізації, бачить Мене у всьому.  Така людина ніколи більше не потрапляє в цикл народження і смерті. - Шрімад Бхагаватам 11.7.11-12

   Лорд Рішабхадева був главою всіх царів та імператорів всередині цього Всесвіту, але припускаючи, що одяг і мова авадхути, Він діяв так, ніби тьмяний і матеріально пов'язаний.  Отже, ніхто не міг спостерігати Його божественне багатство.  Він прийняв таку поведінку просто для того, щоб навчити йогів, як відмовлятися від тіла.  Тим не менш, він зберігав своє первісне становище як пленарне розширення Господа Васудеви, Крі.  Залишаючись завжди в такому стані, Він відмовився від проведення часу як лорд Рішабхадева в матеріальному світі.  Якщо слідувати лорду Ришабхадеві, можна відмовитися від свого тонкого тіла, немає шансів, що хтось знову прийме матеріальне тіло.  Насправді лорд Рішабхадева не мав матеріального тіла, але завдяки йога-майї він вважав своє тіло матеріальним, а тому, оскільки він грав як звичайна людина, він відмовився від менталітету ототожнювати його.  Дотримуючись цього принципу, Він почав бродити по всьому світу.  Під час подорожі він прибув до провінції Карната на півдні Індії і пройшов через Конку, Венку та Кутаку.  Він не мав наміру подорожувати цим шляхом, але приїхав поблизу Кутакакала і там увійшов до лісу.  Він поклав каміння в рот і почав бродити по лісі, оголений і з розпатланим волоссям, як божевільний.  Поки Він бродив, почалася дика лісова пожежа.  Ця пожежа була викликана тертям бамбуків, які віяв вітром.  У цьому пожежі весь ліс біля Кутакакала та тіло лорда Рішабхадеви були спалені до попелу. Шрімад Бхагаватам 5.6.6-8



   Лорд Кришна сказав: "Той, хто переступив матеріальне добро і зло, автоматично діє відповідно до релігійних приписів і уникає забороненої діяльності. Самореалізована людина робить це спонтанно, як невинна дитина, а не тому, що думає з точки зору матеріального блага"  і зло. Той, хто є доброзичливим у всіх живих істот, миролюбний і твердо закріплений у пізнанні та усвідомленні, бачить Мене у всьому. Така людина ніколи більше не потрапляє в цикл народження і смерті ". Шрімад  Бхагаватам 11.7.11-12

   Нарада сказав: "О Брахмаша Вясадева, вирішений вивченим вирішив, що найкращий лікувальний захід для усунення всіх негараздів і бід - присвятити свою діяльність служінню вищої Господньої особистості Бога. О, добра душа, це не має нічого  , застосовуючи терапевтично, вилікувати захворювання, яке було викликане саме тим самим? Таким чином, коли вся діяльність людини присвячена служінню Господу, ті самі дії, які спричинили його вічну неволю, стають руйнівником дерева роботи ". -  Шрімад Бхагаватам 1.5.32-34

   Вища Особистість Бога розташована як Супердуша в сердечках сердець усіх живих істот, будь то рухомих чи нерухливих, включаючи людей, птахів, тварин, дерева і, справді, всі живі сутності.  Тому ви повинні вважати кожне тіло резиденцією або храмом Господа.  Таким баченням ви будете задовольняти Господа.  - Шрімад Бхагаватам 6.4.13

   


   Лорд Нарасимха сказав: Дорогий мій Прахлада, король дайтійців, через прихильність до відданого служіння мені, мій відданий не розрізняє нижчих і вищих живих істот.  У всіх відношеннях він ніколи нікого не ревнує. - Шрімад Бхагаватам 7.10.20

   Лорд Шива сказав: Кожен, хто здається верховній особистості Божества Васудева, який є контролером всього, матеріального характеру, а також живої сутності, мені дуже дорогий.  Той, хто знаходиться у своєму божественному обов'язку належним чином на сто народжень, стає кваліфікованим на посаду Брахми, і якщо він стане більш кваліфікованим, він може підійти до Мене.  Людина, яка без відхилення передається верховній особистості Бога, безумовно, просувається на духовні планети.  Напівбоги та Я здобувають ці планети після руйнування цього матеріального світу. - Шрімад Бхагават Маха Пурана 4.24.28-29

   Лорд Шива сказав: Мій дорогий прекрасний Парвати, ти бачив велич вайшнав?  Харі, будучи слугами слуг Вищої Божої Особистості, вони великі душі і не зацікавлені ні в якому матеріальному щасті.  Віддані, що займаються виключно службою відданої Верховної Божої Особи, Нараяні, ніколи не бояться жодних умов життя.  Для них небесні планети, визволення і пекельні планети все одно, бо такі віддані зацікавлені лише в служінні Господу.  Через дії зовнішньої енергії Всевишнього Господа живі істоти обумовлюються контактом з матеріальними тілами.  Подвійність щастя і лиха, народження і смерті, прокляття і прихильності - це природні побічні продукти цього контакту в матеріальному світі.  Як хтось помилково вважає квіткову гірлянду змією або переживає уві сні щастя і негаразди, так у матеріальному світі через недостатнє ретельне врахування ми розмежовуємо щастя і лихо, вважаючи одне добре, а інше поганим.  Люди, які займаються відданим служінням Господу Васудеві, Крі, мають природні знання та відстороненість від цього матеріального світу.  Тому таких відданих не цікавить так зване щастя чи так звані лиха цього світу. - Шрімад Бхагават Маха Пурана 6.17.27-31

   Лорд Капіла сказав: Посвячений завжди повинен намагатися почути духовні питання і завжди повинен використовувати свій час для оспівування святого імені Господа.  Його поведінка завжди має бути відвертою і простою, і хоча він не заздрісний, але доброзичливий до всіх, він повинен уникати компанії осіб, які не є духовно розвиненими.  Коли людина повністю кваліфікований з усіма цими трансцендентальними властивостями і його свідомість таким чином повністю очищається, його негайно приваблюють просто почувши Моє ім’я або почувши Мою трансцендентну якість.  Оскільки колісниця повітря несе аромат від свого джерела і негайно ловить нюх, так само той, хто постійно займається відданим служінням, може спіймати Верховну Душу, яка однаково присутня скрізь.  Я присутній у кожному живому істоті як Наддуша.  Якщо хтось нехтує або нехтує цим Суперсулом всюди і бере участь у поклонінні Божеству в храмі, це просто наслідування.  Той, хто в храмах поклоняється Божеству Божеству, але не знає, що Верховний Господь, як Параматма, знаходиться в серці кожного живого істоти, повинен бути в невідомості і порівнюється з тим, хто пропонує принади в попіл.  Той, хто пропонує Мені повагу, але заздрить тілам інших людей і тому є сепаратистом, ніколи не здобуває душевного спокою через свою неповажну поведінку до інших живих істот.  Моя дорога мати, навіть якщо він поклоняється правильним ритуалам та атрибутиці, людина, яка не знає моєї присутності у всіх живих істотах, ніколи не радує мене поклонінням Моїх Божеств у храмі.  Виконуючи свої призначені обов'язки, слід поклонятися Божеству Верховної Божої Особистості, поки людина не усвідомить Мою присутність у своєму власному серці та в серцях інших живих істот.  Як палаючий вогонь смерті, я викликаю великий страх у того, хто робить найменшу дискримінацію між собою та іншими живими істотами через різний кругозір. Тому через благодійні подарунки та увагу, а також через доброзичливу поведінку та переглядаючи, що всі подібні.  треба примирити Мене, який перебуває у всіх істотах як самому Я. - Шрімад Бхагават Маха Пурана 3.29.18-27

   Відповідно до конкретної природи, яку людина набула в умовному житті, все, що робити з тілом, словами, розумом, почуттями, інтелектом чи очищеною свідомістю, слід запропонувати Вищому, думаючи: «Це для задоволення Господа Нараяна».  Страх виникає, коли живе істота неправильно ідентифікує себе як матеріальне тіло через поглинання зовнішньої, ілюзорної енергії Господа.  Коли жива істота таким чином відвертається від Верховного Господа, він також забуває власну конституційну позицію як слуги Господа.  Цей дивовижний, боязливий стан впливає на потенцію до ілюзії, яку називають майєю.  Тому розумна людина повинна невпинно брати участь у бездоганному відданому служінні Господу під керівництвом добросовісного духовного вчителя, якого він повинен сприймати як своє поклоняється божество і як своє життя і душу.  Шрімад Бхагават Маха Пурана 11.2.36-37

   Тому, взявши під свій контроль всі свої почуття і, тим самим, підкоряючи розум, ви повинні бачити весь світ як розташований всередині себе, який розширений скрізь, і ви також повинні бачити це індивідуальне Я в мені, Верховній Особистості Бога. - Шрімад  Bhagavat Maha Purana 11.7.9

   

   Harichandra ghat.  У Варанасі Гуруджі TOTAGOPINATH Das SURYASURAM



   Вища Особистість Бога сказала: Так, я опишу вам принципи відданості Мені, виконуючи який смертна людина переможе непереможну смерть.  Завжди пам’ятаючи про Мене, слід виконувати всі свої обов’язки для Мене, не стаючи покірливими.





   















   07 серпня 2020 року

   




   ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ



   06 серпня 2020 року

   




























   ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ

   Працює на Blogger

   Повідомити про зловживання

Popular posts from this blog

SRI Aghor Vaishnava Sampradaya

Russian translation

Aghoraacharya Baba Kinaram